A galvanizazione à caldu hè unu di i metudi anticorrosione impurtanti cumunimenti usati per u trattamentu di a superficia di a griglia d'acciaiu. In un ambiente currusivu, u spessore di u stratu galvanizatu di a griglia d'acciaiu hà un impattu direttu nantu à a resistenza à a corrosione. Sottu à e stesse cundizioni di forza di legame, u spessore di u rivestimentu (quantità di adesione) hè differente, è ancu u periodu di resistenza à a corrosione hè differente. U zincu hà una prestazione estremamente eccellente cum'è materiale protettivu per a basa di a griglia d'acciaiu. U putenziale di l'elettrodu di u zincu hè più bassu di quellu di u ferru. In presenza di elettrolitu, u zincu diventa un anodu è perde elettroni è si corrode preferenzialmente, mentre chì a basa di a griglia d'acciaiu diventa un catodu. Hè prutettu da a corrosione da a prutezzione elettrochimica di u stratu galvanizatu. Ovviamente, più sottile hè u rivestimentu, più cortu hè u periodu di resistenza à a corrosione, è u periodu di resistenza à a corrosione aumenta cù l'aumentu di u spessore di u rivestimentu. Tuttavia, se u spessore di u rivestimentu hè troppu grossu, a forza di legame trà u rivestimentu è u sustratu metallicu diminuirà bruscamente, ciò chì riducerà u periodu di resistenza à a corrosione è ùn hè micca ecunomicamente efficace. Dunque, ci hè un valore ottimale per u spessore di u rivestimentu, è ùn hè micca bè esse troppu grossu. Dopu l'analisi, per e parti di placcatura di griglia d'acciaio galvanizzate à caldu di diverse specifiche, u spessore di rivestimentu ottimale hè u più adattatu per ottene u più longu periodu di resistenza à a corrosione.



Modi per migliurà u spessore di u rivestimentu
1. Sceglite a megliu temperatura di galvanizazione
Cumu cuntrullà a temperatura di galvanizazione di a griglia d'acciaiu hè assai impurtante per assicurà è migliurà a qualità di u rivestimentu. Dopu anni di pratica di pruduzzione, pensemu chì hè ideale cuntrullà a temperatura di galvanizazione à caldu à 470 ~ 480 ℃. Quandu u spessore di a parte placcata hè di 5 mm, u spessore di u rivestimentu hè di 90 ~ 95 um (a temperatura ambiente hè di 21 ~ 25 (). In questu mumentu, a griglia d'acciaio galvanizzata à caldu hè stata testata cù u metudu di sulfatu di rame. I risultati mostranu chì: u rivestimentu hè immersu per più di 7 volte senza espone a matrice di ferru; l'acciaio pianu galvanizatu hè piegatu (90 gradi) per più di 1 volta senza chì u rivestimentu si stacchi. Quandu a temperatura d'immersione di zincu hè di 455 ~ 460 ℃, u spessore di u rivestimentu hà superatu u valore ottimale. In questu mumentu, ancu s'è i risultati di a prova d'uniformità di u rivestimentu sò boni (di solitu immersu per più di 8 volte senza espone a matrice), per via di l'aumentu di a viscosità di u liquidu di zincu, u fenomenu di cedimentu hè più evidente, a prova di piegatura ùn hè micca garantita, è ancu difetti cum'è a delaminazione si verificanu. Quandu a temperatura d'immersione di zincu hè di 510 ~ 520 ℃, u spessore di u rivestimentu hè inferiore à u valore ottimale (di solitu inferiore à 60 um). U numeru massimu di misurazioni di uniformità hè di 4 immersioni per espone a matrice, è a resistenza à a corrosione ùn hè micca garantita.
2. Cuntrullà a velocità di sollevamentu di e parti placcate. A velocità di sollevamentu di e parti placcate di a griglia d'acciaio da u liquidu di zincu hà una influenza impurtante nantu à u spessore di u rivestimentu. Quandu a velocità di sollevamentu hè rapida, allora u stratu galvanizatu hè grossu. Se a velocità di sollevamentu hè lenta, u rivestimentu serà finu. Dunque, a velocità di sollevamentu deve esse adatta. Se hè troppu lenta, u stratu di lega di ferru-zincu è u stratu di zincu puru si diffonderanu durante u prucessu di sollevamentu di e parti placcate di a griglia d'acciaio, in modu chì u stratu di zincu puru sia guasi cumpletamente trasfurmatu in un stratu di lega, è si formi una pellicola grisgia, chì riduce e prestazioni di piegatura di u rivestimentu. Inoltre, in più di esse ligata à a velocità di sollevamentu, hè ancu strettamente ligata à l'angulu di sollevamentu.
3. Cuntrolla strettamente u tempu d'immersione di zincu
Hè ben cunnisciutu chì u spessore di u rivestimentu di a griglia d'acciaio hè direttamente ligatu à u tempu d'immersione di u zincu. U tempu d'immersione di u zincu include principalmente u tempu necessariu per rimuovere l'aiutante di placcatura da a superficia di e parti placcate è u tempu necessariu per scaldà e parti placcate à a temperatura di u liquidu di zincu è rimuovere a cenere di zincu da a superficia di u liquidu dopu l'immersione di u zincu. In circustanze nurmali, u tempu d'immersione di u zincu di e parti placcate hè cuntrullatu à a somma di u tempu quandu a reazione trà e parti placcate è u liquidu di zincu hè terminata è a cenere di zincu da a superficia di u liquidu hè eliminata. Se u tempu hè troppu cortu, a qualità di e parti placcate cù a griglia d'acciaio ùn pò esse garantita. Se u tempu hè troppu longu, u spessore è a fragilità di u rivestimentu aumenteranu, è a resistenza à a corrosione di u rivestimentu serà ridutta, ciò chì influenzerà a vita di serviziu di e parti placcate cù a griglia d'acciaio.
Data di publicazione: 20 di ghjugnu di u 2024