L'acciaiu pianu antiscivolo laminatu à caldu hè una di e principali materie prime per a fabricazione di griglie d'acciaiu. A griglia d'acciaiu hè saldata è assemblata in una piastra in forma di griglia da acciaio pianu. Dopu a galvanizzazione, hè largamente aduprata in centrali elettriche, impianti di caldaie, impianti chimichi, coperture protettive per i canali di cumunicazione elettrica nantu à l'autostrade, sale di verniciatura spray per automobili, strutture municipali, ecc. Hà i vantaghji di fermezza, bellezza è ventilazione. A piastra d'acciaiu antiscivolo tradiziunale cù un mudellu di maglia hè stata gradualmente rimpiazzata da a griglia d'acciaiu per via di i so difetti cum'è a facilità di cambiamentu di forma, a tenuta d'aria, a facilità di accumulazione d'acqua è ruggine, è a custruzzione difficiule. Per fà chì a griglia d'acciaiu abbia l'effettu antiscivolo, una forma di dente cù certi requisiti hè fatta nantu à unu o i dui lati di l'acciaiu pianu, vale à dì, acciaio pianu antiscivolo, chì ghjoca un rolu antiscivolo in usu. A griglia d'acciaiu hè principalmente saldata da acciaio pianu, è l'acciaiu ritorto hè adupratu per cunnetteli per fissà a spaziatura è migliurà a resistenza. Dopu a macinazione, a rimozione di bave, a galvanizzazione è altre procedure di trasfurmazione, hè fatta in varie specifiche è dimensioni. Attualmente, per via di u sviluppu di a custruzzione ecunomica di u mo paese, l'usu di a griglia d'acciaiu in tutti i campi di a vita hè diventatu più cumunu.



A forma di sezione trasversale di l'acciaiu pianu antiscivolo
L'acciaiu pianu antiscivolo hè una sezione di forma speciale cù una forma di dente periodica è una sezione simmetrica di forma speciale. A forma di a superficia di taglio di l'acciaiu hà una sezione ecunomica pur rispettendu a resistenza d'usu. A forma portante di l'acciaiu pianu antiscivolo ordinariu hè aduprata in lochi d'usu ordinariu. L'acciaiu pianu antiscivolo à doppia faccia hè adupratu in occasioni induve i lati anteriore è posteriore ponu esse scambiati, cum'è u pianu di a stanza di verniciatura spray di l'auto, ciò chì pò migliurà u tassu di utilizzazione. L'acciaiu pianu antiscivolo hè una serie di prudutti. Pò esse divisu in tipu I è tipu ordinariu secondu a forma di a sezione trasversale. Pò esse divisu in 5x25.5x32.5x38 è altre specifiche secondu a dimensione di a sezione trasversale. L'area di a sezione trasversale varieghja da 65 metri quadrati à 300 metri quadrati.
Caratteristiche di deformazione di l'acciaiu pianu antiscivolo
In paragone cù l'acciaiu pianu ordinariu, l'acciaiu pianu antiscivolo hà principalmente una forma di dente è una sezione trasversale simmetrica di tipu 1. Caratteristiche di deformazione di u prufilu di u dente: U prufilu di u dente hè furmatu da una laminazione verticale à u foru frontale di u pruduttu finitu. Durante u prucessu di furmazione, a quantità di riduzione di pressione à a radica di u dente hè assai più grande di quella in cima à u dente. A deformazione irregulare provoca tamburi da i dui lati di u fondu di a scanalatura. Quandu u foru di u pruduttu finitu hè laminatu pianu in u prucessu successivu, a quantità di metallu in a forma di u tamburu hè cunvertita in allargamentu lucale, ciò chì face chì u prufilu di u dente di u pruduttu finitu dopu a laminazione è u prufilu di u dente stabilitu da u foru di laminazione verticale prima di u pruduttu finitu anu un passu più grande. Stu passu cambia ancu cù u cambiamentu di a riduzione di pressione di u foru finitu è di u foru frontale di u pruduttu finitu. Per ottene u prufilu di u dente currettu, hè necessariu determinà ragiunevolmente a riduzione di pressione è u disignu di u foru di u foru finitu è di u foru frontale di u pruduttu finitu, ammaestrà a lege di deformazione è cuncepisce u prufilu di u dente di u rullu di u foru frontale di u pruduttu finitu chì risponde à i requisiti di u pruduttu è pò esse pruduttu in massa cù una qualità stabile.
Data di publicazione: 08 lugliu 2024